Урок 40. Перевірте себе
11:12

"Наші знання є сума того, чому ми навчилися, і того, що ми забули”
(М.Ебнер-Ешенбах – австрійська письменниця)


От і закінчується вивчення першої в десятому класі теми. Перевірте свої знання теоретичного матеріалу. Дайте повні відповіді на перераховані нижче запитання. Правильність своїх відповідей перевірте за підручником та цим посібником.
1. Що вивчає стереометрія?
2. Сформулюйте означення тригонометричних функцій гострого кута у прямокутному трикутнику.
3. Які Ви знаєте системи вимірювання кутових величин?
4. Що покладено в основу введення радіанної системи вимірювання кутових величин?
5. Що таке радіан?
6. Які переваги й особливості радіанної системи вимірювання кутових величин порівняно з іншими системами?
7. Яка існує залежність між градусною і радіанною мірами кута?
8. Сформулюйте означення тригонометричних функцій числового аргументу.
9. Яка геометрична інтерпретація тригонометричних функцій числового аргументу на тригонометричному колі?
10. Назвіть числові значення тригонометричних функцій чисел , , , .
11. Назвати знаки тригонометричних функцій у кожній з координатних чвертей.
12. Доведіть основну тригонометричні тотожність .
13. Які ще співвідношення між тригонометричними функціями одного і того самого аргументу існують?
14. Як обчислюються значення тригонометричних функцій за допомогою Вашого мікрокалькулятора?
15. Довести формули додавання.
16. Сформулювати правило користування формулами зведення.
17. Довести формули тригонометричних функцій подвійного аргументу.
18. Запишіть формули тригонометричних функцій половинного аргументу.
19. Довести формули суми і різниці тригонометричних функцій числового аргументу.
20. Довести формули добутку тригонометричних функцій числового аргументу.
Категорія: Тригонометричні функції | Переглядів: 38 | Додав: zhytnia
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]